четверг, 1 мая 2014 г.

მეოთხე მოდულის რეფლექსია-სასწავლო ნიმუშების შექმნა


  ამ მოდულში ვიმსჯელეთ, თუ როგორ გამოვიყენებთ ჩვენს თემაში ინტერნეტს; განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა ვასწავლოთ მოსწავლეებს ინტერნეტის უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით გამოყენება. ასევე, დავგეგმეთ და შევქმენით მოსწავლის პრეზენტაციის, პუბლიკაციის,  ნიმუში კონკრეტული სასწავლო მიზნისთვისშექმნილ სასწავლო ნიმუშებს შევაფასებთ პორტფოლიოს რუბრიკაში წარმოდგენილი კითხვების გამოყენებით.
  მოსწავლის პოზიციიდან დანახული სავარაუდო ნაშრომის შექმნა დამეხმარა, გამერკვიარამდენად შეეფერება პროექტის მოთხოვნები მოსწავლეების საჭიროებებსა და ინტერესებს.
 მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვის პროცესში გავითვალისწინე თუ რომელი სტანდარტები და მიზნებიმიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებიმაღალი სააზროვნო დონისა და 21= საუკუნის უნარჩვევები მსურს რომ ავსახო  ნიმუშში.გადავხედე დიზაინის დამატებით მახასიათებლებსშევარჩიე  ისეთი მახასიათებლებირომლებიც პრეზენტაციის დახვეწას შეუწყობს ხელს.
        ამ მოდულის დახმარებით გავერკვიე თუ როგორ უნდა გამოვიყენო  ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით  რათა უზრუნველვყო  მოსწავლეთა მიერ სასწავლო მიზნების მიღწევა.



Комментариев нет:

Отправить комментарий